Již od roku 2014 pomáháme využít potenciál skrytý v datech vašich e‑shopů, portálů, věrnostních programů, e‑mailových databázích a dalších online projektů. Postupně vás provedeme tím, jak data sbírat, konsolidovat a využít k akcím, abyste z nich měli co největší užitek. Více si můžete přečíst na stránce Digitální datová maturita.
V Activate podporujeme různé dobročinné projekty. Nejedná se ale o "generický" dar za firmu, dobrovolně přispívají všichni zaměstnanci.
Jsme svobodná firma. U nás mají lidé přístup ke všemu a maximum práce si organizují sami. Pro nás je důležitý zdravý rozum a data.
Na našem blogu najdete články s různými tématy, jako jsou data, analytika, e‑mailing, poznatky z konferencí, život v Activate a další.
Chtěl bych snížit objem celosvětového spamu. A tím nemyslím Viagru a podobné viry, ale i takové, kde firmy posílají stejný e-mail všem zákazníkům bez personalizace a segmentace. Takže jsou pro mě důležité hodnoty jako doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate větší než 60 % není nedosažitelný sen, ale denní realita. Od listopadu 2020 jsem převzal i celkové vedení firmy, které skvěle nastartoval Jirka Štěpán.
Můžete mě potkat v roli account nebo project managera, ale ze všeho nejradši hledám a udržuji symbiózu mezi klienty a Activate.
Baví mě řešit komplexní analytické problémy našich klientů. Kladu hodně otázek a pomáhám na ně odpovědět.
Chcete mít 100% Send Rate? ;) Není problém. Chcete ROI 38:1? Pojďme si o tom popovídat.
V e-mailingu se věnuji primárně technickým aspektům a baví mě posouvat limity e-mailingu a hledat řešení pro nové věci. Jsem také specialista na MailChimp, ale chutná mi i Mailkit a další e-mailové nástroje.
Probírám se daty a hledám v nich souvislosti, abych je mohla poskládat do vizualizace reportu.
Naplňuje mě tvořit a rozesílat e-maily. Pomůžu Vám, vlastně pomůžeme, protože nejsem sám, zhmotnit představu o správné komunikaci.
Hodně mě baví spolupráce s klienty, kteří mají rozsáhlé weby na nichž potřebují sbírat velké množství dat. Chci tvořit měření, které má řád, je přehledné, ale především užitečné. Jsem fanoušek produktů z kuchyně Adobe, ale když na to dojde, rozumím si i s jinými platformami. A také jsem firemním teoretikem lásky.
Hlídám finance firmy a starám se o to, aby peníze byly ve správný čas, na správném místě.
Jsem fanda datově inspirovaného e-mail marketingu.
V prostředí online marketingu se pohybuji od roku 2007 a mám za sebou 6 let na pozici e-commerce konzultantky. Pracovala jsem s různými marketingovými kanály, až jsem propadla e-mail marketingu. Je to oblast, ve které jsem se našla a baví mě to čím dál víc, protože je k němu potřeba mix technických i strategických schopností. Pracuji s různými nástroji, převážně s Mailkitem, SmartEmailingem a Ecomailem. Mohu říct, že moje práce, je můj koníček. Baví mě učit se nové věci a stále se posouvat. Je pro mě důležité dělat svou práci správně a pomáhat klientům zlepšovat nejen jejich e-mail marketing.
Jsme také součástí projektů, které nám dávají smysl v tématu sdílení kvalitního obsahu a edukování trhu. Stojíme spolu s partnery Seznam.cz, Mailkit a Virusfree za projektem dobryemail.cz, kde se snažíme poskytnout dostatečné informační zázemí pro základní a současně kvalitní nastavení e‑mailingových kampaní a tedy takové “best‑practice”. Fungujeme též v prostředí GitHub.
Máme rádi dotazy, protože to znamená, že vás téma zaujalo a chcete se dozvědět víc.
Tak neváhejte a zeptejte se na cokoliv chcete.
Nemáme žádné automatické odpovídací systémy, takže se to dostane ke skutečným lidem.
Pravidelně se účastníme odborných konferencí nejen jako účastníci, ale také jako přednášející v České republice i v zahraničí. Podívejte se na kalendář níže, na jakých akcích nás můžete potkat osobně.
Zde najdete seznam odborných akcí, kde se s námi můžete setkat osobně. Účastníme se jich ať už v roli přednášejících nebo jako běžní návštěvníci. Přijďte si s námi popovídat o tématech, která vás zajímají. Rádi se vám budeme věnovat.
V dnešním dynamickém finančním sektoru je efektivní správa zákaznických dat klíčovým faktorem pro úspěch a konkurenceschopnost institucí. Customer Data Platform (CDP) představuje inovativní technologické řešení, které umožňuje konsolidaci, správu a analýzu rozsáhlých datových sad z různých zdrojů.
Za Etnetera Activate vystoupí Pavel Pola.
Vzděláváme se a networkujeme na akci zaměřené na využití AI k zlepšení zákaznického zážitku.
Digifest je jedinečný veletrh zaměřený na české a slovenské SaaS aplikace a služby. Cílem je pomáhat firmám v oblasti digitalizace, automatizace a inovace.
MeasureCamp je odborná digitální analytická „nekonference“. Zúčastnit se může kdokoliv zcela ZDARMA.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. Pavel Pola bude v konzultantské zóně. Přijďte si s ním popovídat osobně.
E‑commerce a on‑line business veletrh s tematickými konferencemi. Pavel Pola je garantem jednoho summitu, Václav Ráš a André Heller budou mít prezentaci.
Pavel Pola bude mít přednášku na téma: Vydolujte z e‑mail marketingu maximum. Přineste svoje kampaně, podíváme se na data a určitě dokážeme vymyslet, jak by se ty výsledky daly nakopnout.
Konečně pořádné datařské rande! Václav Ráš bude mít BigQuery workshop. Potkat se tam můžete také s Andrém Hellerem.
Prestižní semestrální studium digitálního marketingu.
Celodenní konference o datech, webové i ne‑webové analytice, data science a business intelligence v roce 2023.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. To nejlepší z e‑commerce v jednom dni.
Během tří dnů konference Hvězdy e‑mailingu jste se mohli dozvědět vše, co jste o e‑mailingu chtěli vědět.
E‑mailová marketingová konference. Objevte nejnovější trendy v e‑mailovém marketingu.
Konference SUPERWEEK je unikátní každoroční setkání profesionálů v oblasti digitálního marketingu, analytiků a lídrů v oboru měření.
V dnešním dynamickém finančním sektoru je efektivní správa zákaznických dat klíčovým faktorem pro úspěch a konkurenceschopnost institucí. Customer Data Platform (CDP) představuje inovativní technologické řešení, které umožňuje konsolidaci, správu a analýzu rozsáhlých datových sad z různých zdrojů.
Za Etnetera Activate vystoupí Pavel Pola.
Vzděláváme se a networkujeme na akci zaměřené na využití AI k zlepšení zákaznického zážitku.
Digifest je jedinečný veletrh zaměřený na české a slovenské SaaS aplikace a služby. Cílem je pomáhat firmám v oblasti digitalizace, automatizace a inovace.
MeasureCamp je odborná digitální analytická „nekonference“. Zúčastnit se může kdokoliv zcela ZDARMA.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. Pavel Pola bude v konzultantské zóně. Přijďte si s ním popovídat osobně.
E‑commerce a on‑line business veletrh s tematickými konferencemi. Pavel Pola je garantem jednoho summitu, Václav Ráš a André Heller budou mít prezentaci.
Pavel Pola bude mít přednášku na téma: Vydolujte z e‑mail marketingu maximum. Přineste svoje kampaně, podíváme se na data a určitě dokážeme vymyslet, jak by se ty výsledky daly nakopnout.
Konečně pořádné datařské rande! Václav Ráš bude mít BigQuery workshop. Potkat se tam můžete také s Andrém Hellerem.
Prestižní semestrální studium digitálního marketingu.
Celodenní konference o datech, webové i ne‑webové analytice, data science a business intelligence v roce 2023.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. To nejlepší z e‑commerce v jednom dni.
Během tří dnů konference Hvězdy e‑mailingu jste se mohli dozvědět vše, co jste o e‑mailingu chtěli vědět.
E‑mailová marketingová konference. Objevte nejnovější trendy v e‑mailovém marketingu.
Konference SUPERWEEK je unikátní každoroční setkání profesionálů v oblasti digitálního marketingu, analytiků a lídrů v oboru měření.