Nechali jsme o nás napsat ostatní. Pár týdnů jsme se nechali pozorovat při práci, dávali rozhovory a na konci o nás Petr Skondrojanis napsal profil na cocuma.cz. Vyjádřil se slovy, že „takový extrém ještě neviděl.” Cítíme se tím neobyčejně poctěni. Doufáme, že po pár odstavcích budeš chtít zažít atmosféru Activate na vlastní kůži.
Myslí si to nejen všichni u nás ve firmě, ale i Tomáš Hajzler. Ten stojí za projektem PeopleComm. Pokud jsi pořád na pochybách, jsme připraveni tě o tom kdykoliv přesvědčit na webu
V průběhu několika let jsme vyvinuli způsob zhodnocení stávajícího stavu e-mailingu u klientů. Jelikož je e-mailing dynamicky se rozvíjející segment, tak se i naše analýza postupně vyvíjí. V současné době analyzujeme 157 kritérií. Naše analýza e-mailingu je skvělý způsob, jak kontinuálně vyhodnocovat změny a nastavovat potřebné procesy a slouží jako výchozí podklad pro přípravu celé strategie e-mailingu.
V Activate jsme příležitostně podporovali různé dobročinné projekty od samého začátku. Na konci každého roku si rozdělujeme vytvořený zisk a výsledkem tohoto dělení je, že každý kolega zná výši své potenciální odměny. Každý za sebe se může rozhodnout, kolik Kč z téhle částky věnuje na dobročinné účely (každý k tomu přistupuje individuálně, někdo dává celou svoji odměnu, někdo např. nedá nic). Následně probíhá nominace projektů, mezi které peníze rozdělíme. Ideální je, když se každý projekt představí, abychom věděli, komu a na co přispíváme. Každý z nás pak rozdělí své peníze mezi nominované projekty podle vlastního uvážení.
Jsme samostatné dítě velké Etnetery Core, která je ve svobodě v práci svítící maják pro ostatní české firmy. Ale my jsme šli ještě dál. Lidé mají přístup ke všemu, maximum práce si organizují sami a jsou zodpovědní za to, jak si co povedou. Každý rád kdykoliv pomůže a cokoliv se dá změnit. Vždycky jde jenom o to, abychom měli dobře v břiše, klidně usínali a byli pyšní na svoji práci.
U nás se finance řeší otevřeně ve společném kruhu, směřování firmy je společná záležitost, o které rozhoduje každý z nás a je jen na nás, jaký Activate budeme mít. Jedeme na zdravý rozum a data.
Pro efektivní a okamžitou vizualizaci dat, která umožňuje vytvářet reporty a dashboardy.
Důležité v tomhle procesu je to, že se nejedná o "generický" dar za firmu, ale že přispívají všichni zaměstnanci.
Charita Česká Lípa - sociální automobil
Země lidí
Úsměv nejen pro Kryštofa
Splněná dětská přání
Společně proti suchu
Klub svobodných matek
Obědy pro děti
Adventní běhání
Pastvina
Bezpečný domov seniorům
Plošina, aby se Honza mohl vrátit domů
Pomozte i na Ukrajině udržet #hlavunadvodou
Bojujeme za Sebíčka
Větší, spolehlivé a hlavně vhodné auto pro Vojtíška
Pomoc onko mámě Lucce v boji s rakovinou
Auto pro Kateřinu
Pomozte Martině k mobilitě
Pomoc pro Dana na rehabilitace a doplatek na mechanický vozík
Pomozme Štefánkovi k autu, bez kterého se neobejde
Větší a pohodlnější auto pro Zuzku
Pomozme Víťovi z vozíku na nohy
Humanitární koridor přímo na Ukrajinu
Ukrajinská tradice v ČR
Hmotná pomoc matkám s dětmi na Ukrajině
UA Ambasáda v ČR - pomoc UA armádě
Nadace naše Dítě pro děti z Ukrajiny
Za každou 1 Kč, kterou do e-mailingu investujete, vám přineseme 38x tolik.A třeba i víc.
Příprava produktového newsletteru vám zabere hodinu. Maximálně.I s rozesílkou. Za den klidně zvládnete rozeslat i 20 kampaní do různých zemí světa.
Dostaneme váš open rate na 60 % a nezastavíme se ani před dvacetiprocentním CTR.
Ale hlavně získáte partnera, který jen nesedí a nečeká, až mu zadáte další rozesílku. S vašimi kampaněmi žijeme, přicházíme každou chvíli s nějakým zlepšovákem a postupně posouváme výsledky nahoru. Společně.
Doručitelnost e-mailů
První dojem
Design a layout
Call to Action
Copywriting a Typografie
HTML kód
Zobrazení v hlavních e-mailových klientech
Přístupnost
Angažovanost uživatelů
Opt-in proces
Opt-out proces
Personalizace a segmentace
Automatizace
GDPR a zákonné náležitosti
Analytika
Analýza konkurence
zaslaný e-mail z vašeho ostrého rozesílacího systému na naše testovací adresy, které vám dodáme přístup k základním statistikám (doručitelnost, open rates, click rates, conversion rates, apod.)
čím podrobnější, tím pochopitelně lepší data z toho dokážeme dostat (technicky lze velkou část analýzy udělat i bez přístupu k těmto datům, ale doporučujeme data dodat)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam quisque sed non magna. Lacus eget dui accumsan hendrerit. Imperdiet orci, duis enim sed.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam quisque sed non magna. Lacus eget dui accumsan hendrerit. Imperdiet orci, duis enim sed.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
V Activate podporujeme různé dobročinné projekty. Nejedná se ale o "generický" dar za firmu, dobrovolně přispívají všichni zaměstnanci.
VÍCE INFORMACÍJsme svobodná firma. U nás mají lidé přístup ke všemu
a maximum práce si organizují sami. Pro nás je důležitý zdravý rozum
a data.
Na našem blogu najdete články na různá témata, jako jsou data, analytika,
e-mailing, poznatky
z konferencí, život
v Activate a mnoho dalšího.
Sledujte efektivitu svých investic do jednotlivých kanálů a kampaní přímo v aplikaci GA4.
Sledujte efektivitu svých investic do jednotlivých kanálů a kampaní přímo v aplikaci GA4.
Aby byla data využitelná v široké míře, je potřeba je spojit dohromady (a např. integrovat různé datové sklady / systémy). Získáte tím komplexní pohled na zákazníky, jejich chování, návaznosti akcí apod. Když k tomu dokážete připojit i další datové zdroje, kde lze hledat souvislosti (např. návaznost prodejů na počasí nebo jiné externí vlivy), máte hned lepší možnosti. Zde se napočítávají další modely pro následné akce: např. RFM (Recency - Frequency - Monetary), CLV (Customer Lifetime Value), atribuční modely, provádí se různá klasifikační magie, nápočty doporučovacích algoritmů apod. Do hry vstupuje i strojové učení nebo umělá inteligence.
Doteď máme pouze data v různých datových skladech, ale ještě je nikdo pořádně neviděl. Je potřeba je vizualizovat. Ale tak, abychom jim rozuměli, dívali se na ně správně, chápali vztahy mezi nimi a neutopili se v nekonečných a nic neříkajících reportech. Typicky zde navrhujeme, jak mají vypadat dashboardy, jaká KPI máme sledovat a co vlastně znamenají jednotlivé hodnoty nebo trendy. Součástí je i systém varování, když se někde nějaká metrika pohne neočekávaným způsobem.
V reportech se dají najít opravdové poklady. Hledání souvislostí, anomálií, predikcí - to je práce pro naše datové analytiky. Analýza stavu, pojmenování hypotéz, proč něco nefunguje, jak by mělo a návrh kroků, které je vhodné vyzkoušet (např. v podobě A/B testu), je přesně jejich hobby.
Kruh se uzavírá okamžikem, kdy dokážeme sebraná data využít k nějaké akci. Např. když
na jejich základě uděláme A/B test, odešleme cílenou kampaň, upravíme průchod webem nebo mobilní aplikací, změníme firemní procesy, upravíme parametry věrnostního klubu apod.
Sledujte efektivitu svých investic do jednotlivých kanálů a kampaní přímo v aplikaci GA4.
Pochopit data a správně s nimi pracovat má klíčový význam, protože nám umožňuje získat cenné poznatky, rozhodovat se na základě faktů a efektivněji komunikovat. Analyzováním dat můžeme objevit vzory, predikovat trendy a zlepšit procesy. Správné zacházení s daty také zahrnuje dodržování právních předpisů o ochraně osobních údajů a etických norem. Pochopení a řádné zacházení s online daty je klíčem k úspěšnému využití digitálního prostředí a ochraně soukromí.
Co vám dodáme za data?
Z dimenzí - informace o kampaních a jejich zdroje, custom události návštěvníků, detaily o stránkách, informace o zařízení a prohlížeči, lokace návštěvníků.
Z metrik - počet pageviews a engagement návštěv, míra okamžitého opuštění, počty a hodnoty konverzí ve vztahu k jednotlivým stránkám / zdrojům návštěv / typům zařízení, počty unikátních návštěvníků v čase.
Co je k tomu potřeba?
Potřebujete mít Google Cloud Platform (GCP) projekt s BigQuery, s čímž rádi pomůžeme, a udělit přístupy našemu servisnímu účtu. Nebo je možné využít Etnetera Activate BigQuery za měsíční provozní poplatek (odvíjí se od množství dat).
Co vás to bude stát?
30 000 CZK - 1 property
50 000 CZK - 2 property
60 000 CZK - 3 property
10 000 CZK za 4. a každou další property
Uvedené ceny jsou jednorázové platby za provedení zálohy z Google UA do Looker Studio reportu a jsou bez DPH. Nezahrnují případné zákaznické úpravy nebo náklady na provoz v rámci Etnetera Activate BigQuery.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
Static and dynamic content editing What’s a Rich Text element? What’s a Rich Text element? What’s a Rich Text element?
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
Static and dynamic content editing What’s a Rich Text element? What’s a Rich Text element? What’s a Rich Text element?
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
„Nějaká menší citace zvýrazněná se vždycky hodí. Používáme ji ale většinou sporadicky. Lorem ipsum bla.”
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
Static and dynamic content editing What’s a Rich Text element? What’s a Rich Text element? What’s a Rich Text element?
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
„Nějaká menší citace zvýrazněná se vždycky hodí. Používáme ji ale většinou sporadicky. Lorem ipsum bla.”
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!
Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!
Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!
Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.
Máme rádi dotazy, protože to znamená, že vás téma zaujalo a chcete se dozvědět víc. Takže neváhejte a zeptejte se na cokoliv chcete.
Nemáme žádné automatické odpovídací systémy, takže se to dostane ke skutečným lidem. :-)