Již od roku 2014 pomáháme využít potenciál skrytý v datech vašich e‑shopů, portálů, věrnostních programů, e‑mailových databázích a dalších online projektů. Postupně vás provedeme tím, jak data sbírat, konsolidovat a využít k akcím, abyste z nich měli co největší užitek. Více si můžete přečíst na stránce Digitální datová maturita.
V Activate podporujeme různé dobročinné projekty. Nejedná se ale o "generický" dar za firmu, dobrovolně přispívají všichni zaměstnanci.
Jsme svobodná firma. U nás mají lidé přístup ke všemu a maximum práce si organizují sami. Pro nás je důležitý zdravý rozum a data.
Na našem blogu najdete články s různými tématy, jako jsou data, analytika, e‑mailing, poznatky z konferencí, život v Activate a další.
Chtěl bych snížit objem celosvětového spamu. A tím nemyslím Viagru a podobné viry, ale i takové, kde firmy posílají stejný e-mail všem zákazníkům bez personalizace a segmentace. Takže jsou pro mě důležité hodnoty jako doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate větší než 60 % není nedosažitelný sen, ale denní realita. Od listopadu 2020 jsem převzal i celkové vedení firmy, které skvěle nastartoval Jirka Štěpán.
Můžete mě potkat v roli account nebo project managera, ale ze všeho nejradši hledám a udržuji symbiózu mezi klienty a Activate.
Baví mě řešit komplexní analytické problémy našich klientů. Kladu hodně otázek a pomáhám na ně odpovědět.
Chcete mít 100% Send Rate? ;) Není problém. Chcete ROI 38:1? Pojďme si o tom popovídat.
V e-mailingu se věnuji primárně technickým aspektům a baví mě posouvat limity e-mailingu a hledat řešení pro nové věci. Jsem také specialista na MailChimp, ale chutná mi i Mailkit a další e-mailové nástroje.
Probírám se daty a hledám v nich souvislosti, abych je mohla poskládat do vizualizace reportu.
Naplňuje mě tvořit a rozesílat e-maily. Pomůžu Vám, vlastně pomůžeme, protože nejsem sám, zhmotnit představu o správné komunikaci.
Hodně mě baví spolupráce s klienty, kteří mají rozsáhlé weby na nichž potřebují sbírat velké množství dat. Chci tvořit měření, které má řád, je přehledné, ale především užitečné. Jsem fanoušek produktů z kuchyně Adobe, ale když na to dojde, rozumím si i s jinými platformami. A také jsem firemním teoretikem lásky.
Hlídám finance firmy a starám se o to, aby peníze byly ve správný čas, na správném místě.
Jsem fanda datově inspirovaného e-mail marketingu.
V prostředí online marketingu se pohybuji od roku 2007 a mám za sebou 6 let na pozici e-commerce konzultantky. Pracovala jsem s různými marketingovými kanály, až jsem propadla e-mail marketingu. Je to oblast, ve které jsem se našla a baví mě to čím dál víc, protože je k němu potřeba mix technických i strategických schopností. Pracuji s různými nástroji, převážně s Mailkitem, SmartEmailingem a Ecomailem. Mohu říct, že moje práce, je můj koníček. Baví mě učit se nové věci a stále se posouvat. Je pro mě důležité dělat svou práci správně a pomáhat klientům zlepšovat nejen jejich e-mail marketing.
Jsme také součástí projektů, které nám dávají smysl v tématu sdílení kvalitního obsahu a edukování trhu. Stojíme spolu s partnery Seznam.cz, Mailkit a Virusfree za projektem dobryemail.cz, kde se snažíme poskytnout dostatečné informační zázemí pro základní a současně kvalitní nastavení e‑mailingových kampaní a tedy takové “best‑practice”. Fungujeme též v prostředí GitHub.
Máme rádi dotazy, protože to znamená, že vás téma zaujalo a chcete se dozvědět víc.
Tak neváhejte a zeptejte se na cokoliv chcete.
Nemáme žádné automatické odpovídací systémy, takže se to dostane ke skutečným lidem.
Pravidelně se účastníme odborných konferencí nejen jako účastníci, ale také jako přednášející v České republice i v zahraničí. Podívejte se na kalendář níže, na jakých akcích nás můžete potkat osobně.
Zde najdete seznam odborných akcí, kde se s námi můžete setkat osobně. Účastníme se jich ať už v roli přednášejících nebo jako běžní návštěvníci. Přijďte si s námi popovídat o tématech, která vás zajímají. Rádi se vám budeme věnovat.
Všichni chtějí dělat automatizované kampaně na pár kliknutí. Ne všichni mají možnost koupit si CDP. Přijďte si poslechnout, jak takovou situaci vyřešit. Nemusíte kupovat drahé nástroje. Nemusíte najímat tým datových analytiků. Ukážeme vám, jak jsme problém vyřešili pomocí Big Query a chatGPT. Představíme praktickou ukázku kampaně ze Škoda Auto, která reaguje na chování uživatele na webu a využívá data z více interních systémů.
V dnešním dynamickém finančním sektoru je efektivní správa zákaznických dat klíčovým faktorem pro úspěch a konkurenceschopnost institucí. Customer Data Platform (CDP) představuje inovativní technologické řešení, které umožňuje konsolidaci, správu a analýzu rozsáhlých datových sad z různých zdrojů.
Za Etnetera Activate vystoupí Pavel Pola.
Vzděláváme se a networkujeme na akci zaměřené na využití AI k zlepšení zákaznického zážitku.
Digifest je jedinečný veletrh zaměřený na české a slovenské SaaS aplikace a služby. Cílem je pomáhat firmám v oblasti digitalizace, automatizace a inovace.
MeasureCamp je odborná digitální analytická „nekonference“. Zúčastnit se může kdokoliv zcela ZDARMA.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. Pavel Pola bude v konzultantské zóně. Přijďte si s ním popovídat osobně.
E‑commerce a on‑line business veletrh s tematickými konferencemi. Pavel Pola je garantem jednoho summitu, Václav Ráš a André Heller budou mít prezentaci.
Pavel Pola bude mít přednášku na téma: Vydolujte z e‑mail marketingu maximum. Přineste svoje kampaně, podíváme se na data a určitě dokážeme vymyslet, jak by se ty výsledky daly nakopnout.
Konečně pořádné datařské rande! Václav Ráš bude mít BigQuery workshop. Potkat se tam můžete také s Andrém Hellerem.
Prestižní semestrální studium digitálního marketingu.
Celodenní konference o datech, webové i ne‑webové analytice, data science a business intelligence v roce 2023.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. To nejlepší z e‑commerce v jednom dni.
Během tří dnů konference Hvězdy e‑mailingu jste se mohli dozvědět vše, co jste o e‑mailingu chtěli vědět.
E‑mailová marketingová konference. Objevte nejnovější trendy v e‑mailovém marketingu.
Konference SUPERWEEK je unikátní každoroční setkání profesionálů v oblasti digitálního marketingu, analytiků a lídrů v oboru měření.
Všichni chtějí dělat automatizované kampaně na pár kliknutí. Ne všichni mají možnost koupit si CDP. Přijďte si poslechnout, jak takovou situaci vyřešit. Nemusíte kupovat drahé nástroje. Nemusíte najímat tým datových analytiků. Ukážeme vám, jak jsme problém vyřešili pomocí Big Query a chatGPT. Představíme praktickou ukázku kampaně ze Škoda Auto, která reaguje na chování uživatele na webu a využívá data z více interních systémů.
V dnešním dynamickém finančním sektoru je efektivní správa zákaznických dat klíčovým faktorem pro úspěch a konkurenceschopnost institucí. Customer Data Platform (CDP) představuje inovativní technologické řešení, které umožňuje konsolidaci, správu a analýzu rozsáhlých datových sad z různých zdrojů.
Za Etnetera Activate vystoupí Pavel Pola.
Vzděláváme se a networkujeme na akci zaměřené na využití AI k zlepšení zákaznického zážitku.
Digifest je jedinečný veletrh zaměřený na české a slovenské SaaS aplikace a služby. Cílem je pomáhat firmám v oblasti digitalizace, automatizace a inovace.
MeasureCamp je odborná digitální analytická „nekonference“. Zúčastnit se může kdokoliv zcela ZDARMA.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. Pavel Pola bude v konzultantské zóně. Přijďte si s ním popovídat osobně.
E‑commerce a on‑line business veletrh s tematickými konferencemi. Pavel Pola je garantem jednoho summitu, Václav Ráš a André Heller budou mít prezentaci.
Pavel Pola bude mít přednášku na téma: Vydolujte z e‑mail marketingu maximum. Přineste svoje kampaně, podíváme se na data a určitě dokážeme vymyslet, jak by se ty výsledky daly nakopnout.
Konečně pořádné datařské rande! Václav Ráš bude mít BigQuery workshop. Potkat se tam můžete také s Andrém Hellerem.
Prestižní semestrální studium digitálního marketingu.
Celodenní konference o datech, webové i ne‑webové analytice, data science a business intelligence v roce 2023.
Veletrh a konference pro e‑commerce komunitu. To nejlepší z e‑commerce v jednom dni.
Během tří dnů konference Hvězdy e‑mailingu jste se mohli dozvědět vše, co jste o e‑mailingu chtěli vědět.
E‑mailová marketingová konference. Objevte nejnovější trendy v e‑mailovém marketingu.
Konference SUPERWEEK je unikátní každoroční setkání profesionálů v oblasti digitálního marketingu, analytiků a lídrů v oboru měření.