Vaše prodeje jsou jako dort, použité marketingové kanály jsou jeho ingredience a MMM vám pomůže tento dort “rozpéct” a zjistit, jak moc každá ingredience přispívá k prodejům.
Díky této službě budete schopni určit jaké jsou dopady jednotlivých marketingových aktivit na sledovaný cíl - ať už se jedná o revenue z prodeje nebo třeba počet získaných leadů. Dokonce tato metoda funguje stejně dobře pro čistě online prostředí, tak pro offline reklamu a prodej, nebo pro jejich kombinaci.
✔️ Řeší problémy s Last-Click atribucí.
✔️ Zohledňuje online i offline aktivity
✔️ Započítává externí faktory
Na základě vycvičeného modelu umíme dělat i predikce pro budoucí období, a dát tak manažerům podklady pro návrh rozdělení marketingového budgetu na další rok.
Přečtěte si průvodce Marketing Mix Modellingem.
Optimalizace marketingových výdajů a vyšší návratnost investic (ROI).
Rozhodování na základě kvalitních dat. Budete vědět jak fungují jednotlivé komunikační kanály i to jak se navzájem ovlivňují.
Příprava a shromažďování dat
Vývoj modelu
Analýza a vhledy
Identifikujeme klíčové hybatele prodeje a analyzujeme efektivitu marketingu a jeho jednotlivých kanálů.
Implementace strategie
Tak se nám ozvěte a najdeme společnou cestu k lepšímu vyhodnocování a plánování marketingových aktivit.