Etnetera activate

Marketing Mix Modelling

Vaše prodeje jsou jako dort, použité marketingové kanály jsou jeho ingredience a MMM vám pomůže tento dort “rozpéct” a zjistit, jak moc každá ingredience přispívá k prodejům.

Mám zájem

Díky této službě budete schopni určit jaké jsou dopady jednotlivých marketingových aktivit na sledovaný cíl - ať už se jedná o revenue z prodeje nebo třeba počet získaných leadů. Dokonce tato metoda funguje stejně dobře pro čistě online prostředí, tak pro offline reklamu a prodej, nebo pro jejich kombinaci.

✔️ Řeší problémy s Last-Click atribucí.
✔️ Zohledňuje online i offline aktivity
✔️ Započítává externí faktory

Na základě vycvičeného modelu umíme dělat i predikce pro budoucí období, a dát tak manažerům podklady pro návrh rozdělení marketingového budgetu na další rok.


Přečtěte si průvodce Marketing Mix Modellingem.

Díky Marketing Mix Modellingu porozumíte skutečným hybatelům prodejů.

Co vám to přinese:

  • Optimalizace marketingových výdajů a vyšší návratnost investic (ROI).

  • Rozhodování na základě kvalitních dat. Budete vědět jak fungují jednotlivé komunikační kanály i to jak se navzájem ovlivňují.

Identifikuje, které kanály poskytují nejlepší návratnost investic.
Co bude naše práce?
  • Příprava a shromažďování dat

  • Vývoj modelu

  • Analýza a vhledy

  • Identifikujeme klíčové hybatele prodeje a analyzujeme efektivitu marketingu a jeho jednotlivých kanálů.

  • Implementace strategie

Odemkněte potenciál vašeho marketingu.

Zaujalo vás to?

Tak se nám ozvěte a najdeme společnou cestu k lepšímu vyhodnocování a plánování marketingových aktivit.

ODESLAT
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.