Lepší CX Díky AI.

AI posouvá práci se zákaznickou zkušeností na další level. Od zpracování zpětné vazby po samotný prodej. Nenechte si ujít příležitost, jak získat výhodu nad konkurencí a udržet si spokojené zákazníky.

Lepší Customer Experience Díky AI: Trendy 2025


20. května od 15 hodin
Etnetera Group

Jankovcova 1037/49, Holešovice, Praha 7
Classic 7 - budova E, 2. patro

Zaregistrujte se na akci

A doražte se 20. května nachytřit do Etnetery.

chci se zaregistrovat

Řečníci

  • Václav Peterka, CEO Etnetera Activate
    Vašek se ponoří trochu hlouběji do RAG software vývoje a podrobně vysvětlí, jak jsme pracovali na tvorbě Virtuální asistentky Rossi pro aplikaci drogerie ROSSMANN. V jeho přednášce nebude chybět ani využití AI agentů nejen v komunikaci se zákazníky.
  • Lukáš Benzl, Ředitel České asociace umělé inteligence
    V čechách budete těžko hledat člověka, který má větší přehled o tom, co se ve světě umělé inteligence děje, jak jí firmy z různých odvětví využívají, ale také jaké platí regule a na co si dát pozor.
  • Martin Švamberg, CX analytik Direct pojišťovna
    Už více než rok propojuje v Direct pojišťovně svět zákaznické zkušenosti (CX) s umělou inteligencí. Postupně automatizuje a zefektivňuje CX procesy – od nastavení touchpointů až po uzavření zpětné vazby. Ve své části se zaměří nejen na využití AI, ale také na to, jak z dat vytěžit maximum a zefektivnit celou CX agendu.
chci se zaregistrovat
Vylepšete zákaznickou zkušenost pomocí umělé inteligence.

Program

15:00–15:30 Welcome snack
15:30–16:00 Václav Peterka: Chatbots&Agents
16:05–16:25 Martin Švamberg: Využití AI v analytické praxi
16:25–16:35 Coffee break
16:35–17:00 Panelovka Martin, Vašek a Lukáš proberou největší trendy a směr, jakým by se AI v online sales měla ubírat.
17:00–17:20 Čas pro dotazy z publika
17:30–18:30 Vinná degustace a networking

o čem píšeme

Náš blog

Další články
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Jak vyzrát na segmentaci a profilování
#
Umělá inteligence
AI jako základ péče o zákazníky
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Design e-mailů v roce 2025
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Seznam.cz nasadil nový antispam: Co to znamená pro e-mail marketéry?
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Praktické nástroje od Seznamu, které vám pomohou s doručitelností e-mailů
#
Customer Data Platform
Implementace CDP
No items found.
Server side implementace Adobe Experience Cloud
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Přehled objednávek v e‑mailech od Seznamu
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Vládne stále Seznam e-mailům v ČR?
#
Customer Data Platform
CDP ve finančním sektoru
#
Umělá inteligence
#
Vzdělávání
AI use case: generování SEO popisků pro e‑commerce
#
Digitalni analytika
#
Vzdělávání
Užitečné GTM templaty pod stromeček

Registrace na akci

Vaše data jsou u nás v bezpečí.

ODESLAT
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.