Seznam.cz plánuje zavést pro své e‑mailové uživatele nový přehled online nákupů, který jim umožní snadno sledovat termíny doručení či místa vyzvednutí zásilek.
Aby se váš obchod v tomto přehledu zobrazil, musíte do transakčních e‑mailů integrovat strukturovaná data. Tím zvýšíte viditelnost své značky a usnadníte zákazníkům návrat k dalším nákupům.
Samotné e‑maily nejsou touto funkcí ovlivněny. Do přehledu objednávek se data dostávají právě z transakčních e‑mailů.
Email.cz nově využívá formát strukturovaných dat podle standardu schema.org pro rozpoznání objednávek a jejich aktualizaci. Když do schránky dorazí e‑mail s požadovanými parametry, zobrazí se zákazníkovi v přehledu objednávek.
Do HTML stačí vložit JSON nebo Microdata a tím zpříjemnit zákazníkům jejich nákupní zkušenost. Návod k implementaci najdete na: https://schema.seznam.cz/objednavky/dokumentace.
Jsme specialisti na e-mail marketing a rádi vám pomůžeme například s kódováním HTML šablon.