Seznam.cz dominuje mezi poskytovateli e-mailových schránek v Česku, a proto je klíčové zaměřit se na doručitelnost e-mailových kampaní do schránek Seznamu. Podívejte se s námi na tři nástroje, které vám s tím pomohou.
Nástroj, který vám ukáže, kdo z příjemců označil váš e-mail jako spam a do které složky v Seznam.cz vaše e-maily dorazily. Díky tomu můžete udržovat svou databázi zdravou - doručujte jen těm, kteří o vaše e-maily opravdu stojí. Zlepšíte tím reputaci své domény a vaše e-maily nebudou padat do spamu.
Díky list unsubscribe se mohou příjemci odhlásit z odběru přímo v rozhraní Seznam.cz E-mailu. Usnadníte tím odhlášení a můžete předejít přesouvání e-mailů do koše, nebo označování za spam. Tuto metodu musí podporovat odesílací nástroj.
Chcete, aby se informace z vašich transakčních e-mailů zobrazovaly v záložce Objednávky, pak do nich musíte přidat datové struktury podle standardu schema.org. V tomto nástroji si můžete zkontrolovat, zda máte v e-mailech strukturovaná data správně.
Na téma doručitelnost doporučujeme náš článek Zlepšete doručitelnost svého e-mail marketingu. Nebo se nám ozvěte a my to vyřešíme za vás!