Tohle je devátý díl našeho seriálu o e‑mail marketingu. V minulém díle jsme se věnovali angažovanosti, dneska se zaměříme na automatizaci.
Ideální kampaně jsou takové, na které není nutné ručně odbavovat a které vydělávají peníze automaticky. Dá se jich vymyslet celá řada - zapomenutý košík, navštívená kategorie, poprodejní seriál, automatická nabídka nové řady produktů podle nákupní historie, přání k svátku nebo narozeninám apod. Důležité je se nebát je implementovat. S oblibou říkám, že když každý měsíc nastavíme jednu kampaň, tak nám za rok běží 12 automatických kampaní.
✔️ Máte implementovaný zapomenutý košík?
✔️ Používáte poprodejní seriály po nákupu zboží?
✔️ Používáte inteligentní upozornění na opakované nákupy?
✔️ Posíláte připomínkové e‑maily?
✔️ Reagujete na chování zákazníků na webu?
✔️ Posíláte přání k narozeninám / svátku / výročí?
✔️ Máte vyhrazený čas a prostředky na pravidelnou implementaci nových kampaní?
Pomohl vám devátý díl našeho seriálu? Bylo vám to všechno jasné a hravě jste si všechny body zkontrolovali nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět, třeba na e‑mailu: pavel.pola@etnetera.cz
V následujícím dílu budeme probírat výsledky - abyste si dovedli představit, co je možné dosáhnout a jaké cíle si nastavit.