Automatizujte svoje kampaně

Tohle je devátý díl našeho seriálu o e‑mail marketingu. V minulém díle jsme se věnovali angažovanosti, dneska se zaměříme na automatizaci.

Ideální kampaně jsou takové, na které není nutné ručně odbavovat a které vydělávají peníze automaticky. Dá se jich vymyslet celá řada - zapomenutý košík, navštívená kategorie, poprodejní seriál, automatická nabídka nové řady produktů podle nákupní historie, přání k svátku nebo narozeninám apod. Důležité je se nebát je implementovat. S oblibou říkám, že když každý měsíc nastavíme jednu kampaň, tak nám za rok běží 12 automatických kampaní.

Checklist: Automatizace

✔️ Máte implementovaný zapomenutý košík?

✔️ Používáte poprodejní seriály po nákupu zboží?

✔️ Používáte inteligentní upozornění na opakované nákupy?

✔️ Posíláte připomínkové e‑maily?

✔️ Reagujete na chování zákazníků na webu?

✔️ Posíláte přání k narozeninám / svátku / výročí?

✔️ Máte vyhrazený čas a prostředky na pravidelnou implementaci nových kampaní?

Pomohl vám devátý díl našeho seriálu? Bylo vám to všechno jasné a hravě jste si všechny body zkontrolovali nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět, třeba na e‑mailu: pavel.pola@etnetera.cz

V následujícím dílu budeme probírat výsledky - abyste si dovedli představit, co je možné dosáhnout a jaké cíle si nastavit.

Přečti si taky