Automatizujte svoje kampaně

Tohle je devátý díl našeho seriálu o e‑mail marketingu. V minulém díle jsme se věnovali angažovanosti, dneska se zaměříme na automatizaci.

Ideální kampaně jsou takové, na které není nutné ručně odbavovat a které vydělávají peníze automaticky. Dá se jich vymyslet celá řada - zapomenutý košík, navštívená kategorie, poprodejní seriál, automatická nabídka nové řady produktů podle nákupní historie, přání k svátku nebo narozeninám apod. Důležité je se nebát je implementovat. S oblibou říkám, že když každý měsíc nastavíme jednu kampaň, tak nám za rok běží 12 automatických kampaní.

Checklist: Automatizace

✔️ Máte implementovaný zapomenutý košík?

✔️ Používáte poprodejní seriály po nákupu zboží?

✔️ Používáte inteligentní upozornění na opakované nákupy?

✔️ Posíláte připomínkové e‑maily?

✔️ Reagujete na chování zákazníků na webu?

✔️ Posíláte přání k narozeninám / svátku / výročí?

✔️ Máte vyhrazený čas a prostředky na pravidelnou implementaci nových kampaní?

Pomohl vám devátý díl našeho seriálu? Bylo vám to všechno jasné a hravě jste si všechny body zkontrolovali nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět, třeba na e‑mailu: pavel.pola@etnetera.cz

V následujícím dílu budeme probírat výsledky - abyste si dovedli představit, co je možné dosáhnout a jaké cíle si nastavit.

Chci se s vámi spojit

ODESLAT
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přečti si taky