Pomůžeme vám zoptimalizovat váš e‑mail marketing, aby vám skutečně vydělával.
Optimalizace e‑mail marketingu je kontinuální učící se proces. Žádný projekt e‑mailového marketingu se nepovede postavit “na první dobrou”, byť bychom měli sebe preciznější analýzu. Potřebujeme totiž vidět skutečná data, jak na kampaně zákazníci reagují, co funguje a co je vhodné zlepšit. Navíc se mění svět kolem nás, objevují se nové události, na které je možné reagovat.
Celý proces vede k dlouhodobému zlepšování výsledků, učení se na základě chování vašich zákazníků a zvyšování KPI. Obvykle fungujeme tak, že se potkáme na úvodním workshopu, podíváme se na to, jaká KPI definují úspěch projektu, na jaké úrovni je máte teď a jaké jsou cíle, kam se chcete dostat. Pak společně pracujeme (na pravidelné měsíční bázi) na tom, abychom toto naplnili. Věříme tomu, že smysluplných a hlavně dlouhodobých výsledků lze dosáhnout raději pravidelnými menšími kroky, než obrovskými skoky.
Doporučujeme už v rámci implementace / strategie uvažovat o tom, jaká KPI budeme sledovat a pomocí jakého nástroje.
Celý proces vede k dlouhodobému zlepšování výsledků, učení se na základě chování vašich zákazníků a zvyšování KPI.
Analýza
Hypotézy
Testování
Implementace
Tak se nám ozvěte pomocí kontaktního formuláře níže
a konzultaci e-mail marketingu vám připravíme na míru.