Poskytujeme i další služby jako je například revize nastavení e‑mailového nástroje, kontrola a pomoc s nastavením DNS záznamů včetně následného monitoringu. Také vám pomůžeme s datovou integrací e‑mailového nástroje.
Revize nastavení e‑mailového nástroje:
Divili byste se, kolik firem si zaplatí za e‑mailový nástroj a ani nedokončí jeho správné nastavení. A přitom správné nastavení je alfou a omegou dobré doručitelnosti.
V rámci této služby provádíme následující kontroly a doporučení:
- základní nastavení DNS záznamů (SPF, DKIM, DMARC, BIMI)
- návrh a nastavení odesílacích domén
- nastavení měření a případného zarovnání trackovacích domén
- nastavení odhlašovacího procesu, včetně např. zpracování nedoručitelných e‑mailů
- nastavení double opt‑in procesu
- a další.
Výše uvedené umíme nejen zkontrolovat, ale
i správně nastavit přímo v e‑mailových nástrojích,
se kterými pracujeme (např. Mailkit, SmartEmailing, Ecomail, MailChimp, Exponea/Bloomreach, Salesforce apod.).
Kurz e-mail marketingu:
Natočili jsme špičkový online kurz E‑mail marketing od A do Z s Pavlem Polou pro Digisemestr. Je vhodný jak pro nováčky v oblasti e‑mail marketingu, tak také pro ty, kteří se chtějí v tomto oboru zdokonalit.
Hledáme způsoby, jak napojit vaše interní systémy
na e‑mailový nástroj. Vždy je naším cílem umožnit snadnou konsolidaci dat (profile stitching).
Mezi systémy pak můžete předávat nejen informace o zákaznících, jejich chování, ale postupně i přidávat další datové zdroje (soc. demo. data, Google Ads apod.).
Transakční e‑maily
Double opt‑in e‑mail
Welcome kampaň
Opuštěný košík
Opakované nákupy
Browse remarketingové kampaně
Přání k svátku
Přání k narozeninám
Výroční kampaně
Věrnostní kampaně
Pravidelné upomínky
Follow‑up kampaně
Cross‑sell kampaně
Up‑sell kampaně
Reaktivační kampaně
A další kampaně
Tak se nám ozvěte pomocí kontaktního formuláře níže.