Analýza e‑mailové kampaně

Pokud chcete dělat e-mail marketing opravdu dobře, je potřeba se zaměřit na mnoho technických aspektů.

Jaké jsou silné a slabé stránky vašich e‑mailových kampaní zjistíte díky analýze e‑mailingu. Následně si stanovite plán pro zlepšení.

Checklist pro analýzu e-mail marketingu ZDARMA


Přihlaste se k odběru novinek a my vám zašleme checklist e‑mailingu zdarma. V této ukázce najdete velkou část kritérií, které zkoumáme.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Naše výsledky
po vylepšení slabých stránek

Open rate
+ 62 %

Nejčastěji opravujeme:
doručitelnost a předměty e-mailů

CTR
+74 %

Nejčastěji opravujeme:
chyby v HTML a CTA

Odhlášení
– 59 %

Nejčastěji opravujeme:
segmentace a obsahová strategie

kaloricketabulky.cz

Martin Čivrný | Dine4Fit, a.s.

“Analýza pro nás jistě byla přínosná, protože jste se podívali i na věci, které by nás nenapadlo zkoumat. Dodnes se k dokumentu od Vás vracím, protože je v našem mailingu stále spoustu práce. Jsem rád, že jste zvládli dát i dobré podněty k naší aplikaci. Věřím, že po většině děláte totiž e‑shopy.

Vaši analýzu bych tedy jistě doporučil i ostatním a za nás tam nic nechybělo. Mockrát děkujeme za analýzu a všeobecně příjemnou komunikaci s Vašimi zaměstnanci.“

ŠKODA AUTO

Adéla Göertlerová | ŠKODA AUTO STR

“Analýza byla velmi podrobná a dobře strukturovaná. Díky ní jsme snadno identifikovali naše silné stránky a slabiny, což nám umožnilo stanovit priority a rozvinout naši e‑mailingovou strategii do budoucna.

Byli jsme příjemně překvapeni komplexností a hloubkou analýzy. Velmi jsme ocenili konkrétní doporučení, jak jednotlivé slabiny napravit, a detailní vhled do různých aspektů
e‑mailingu, jako jsou copywriting, grafický design, doručitelnost, automatizace, stejně jako dodržování GDPR a zákonných požadavků.

Tuto analýzu bych doporučila všem firmám, které hledají komplexní nástroj pro budování e‑mailingové strategie a cesty k optimalizaci jednotlivých kampaní a hlubší porozumění klíčovým faktorům e‑mailingu.“

heureka!group

Mariia Martynova | Heureka Group a.s.

“V Heurece jsme nevěděli, kde začít na cestě ke zlepšení a upgradu našeho e‑mailingu. Analýza od Etnetery Activate nám pomohla zjistit, jaký je technický stav kampaní i to jak funguje jejich vzhled a první dojem. Díky tomu jsme mohli postavit základ pro následující změny a zlepšení.“

Analyzujeme více než 157 kritérií

V e-mailové analýze se věnujeme následujícím okruhům:

  • Doručitelnost e-mailů

  • První dojem

  • Design a layout

  • Call to Action

  • Copywriting a Typografie

  • HTML kód

  • Zobrazení v hlavních e‑mailových klientech

  • Přístupnost

  • Angažovanost uživatelů

  • Opt-in proces

  • Opt-out proces

  • Personalizace a segmentace

  • Automatizace

  • GDPR a zákonné náležitosti

  • Analytika

  • Analýza konkurence

Stačí zaslat e‑mail - hodně toho poznáme jen z něj. Na zbytek se doptáme.

První konzultace zdarma


Naplánujte si s námi 30minutový online hovor, ve kterém zodpovíme veškeré vaše dotazy a zhodnotíme konkrétní přínosy analýzy pro vaši firmu.

VYBRAT TERMÍN
Výstupem je více než 40stránkový dokument s hodnocením vašeho stavu a návrhy na zlepšení.

Co potřebujeme a co získáte

  • Potřebujeme: Zaslaný e‑mail z vašeho ostrého rozesílacího systému na naše testovací adresy, které vám dodáme. A přístup k základním statistikám.
  • Získáte: Přibližně 40stránkový dokument, který využijete na nastavení jednotlivých úkolů a jejich prioritizaci. Zůstane vám tak dokument, ke kterému se můžete vracet.
CHCI TO!

Zaujalo vás to?

Tak se nám ozvěte pomocí kontaktního formuláře níže a nabídku vám připravíme na míru.

ODESLAT
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.