Pokud chcete dělat e-mail marketing opravdu dobře, je potřeba se zaměřit na mnoho technických aspektů.
Jaké jsou silné a slabé stránky vašich e‑mailových kampaní zjistíte díky analýze e‑mailingu. Následně si stanovite plán pro zlepšení.
Přihlaste se k odběru novinek a my vám zašleme checklist e‑mailingu zdarma. V této ukázce najdete velkou část kritérií, které zkoumáme.
Nejčastěji opravujeme:
doručitelnost a předměty e-mailů
Nejčastěji opravujeme:
chyby v HTML a CTA
Nejčastěji opravujeme:
segmentace a obsahová strategie
Doručitelnost e-mailů
První dojem
Design a layout
Call to Action
Copywriting a Typografie
HTML kód
Zobrazení v hlavních e‑mailových klientech
Přístupnost
Angažovanost uživatelů
Opt-in proces
Opt-out proces
Personalizace a segmentace
Automatizace
GDPR a zákonné náležitosti
Analytika
Analýza konkurence
Naplánujte si s námi 30minutový online hovor, ve kterém zodpovíme veškeré vaše dotazy a zhodnotíme konkrétní přínosy analýzy pro vaši firmu.
Tak se nám ozvěte pomocí kontaktního formuláře níže a nabídku vám připravíme na míru.