[ Provedeme vás touhle cestou ]

Zlepšíme váš e-mailing. A to hodně!

Nejradši máme ty klienty, jejichž jsme sami spokojenými zákazníky. Naší prací budeme ještě spokojenější.

Na začátku naší cesty je klient, který má potenciál a chuť se rozvíjet na základě dat. Cílem je pak společná cesta jednotného týmu, který naplno využívá jejich potenciál.

[ Napsáno podle skutečných událostí ]

Co můžete získat?

  • Za každou 1 Kč, kterou do e-mailingu investujete vám přineseme 38x tolik. A třeba i víc.
  • Příprava produktového newsletteru vám zabere hodinu. Maximálně. I s rozesílkou. Za den klidně zvládnete rozeslat i 20 kampaní do různých zemí světa.
  • Dostaneme váš open rate na 60 % a nezastavíme se ani před dvacetiprocentním CTR.

Ale hlavně získáte partnera, který jen nesedí a nečeká, až mu zadáte další rozesílku. S vašimi kampaněmi žijeme, přicházíme každou chvíli s nějakým zlepšovákem a postupně posouváme výsledky nahoru. Společně.

Na počátku bývá chaos

  • Nevíte, jestli vám e-mailing vůbec vydělává? Nebo víte, ale jste v mínusu nebo balancujete někde kolem nuly? Pak jste tady správně.
  • Příprava newsletteru trvá dny až týny a představa, že byste to posílali do dalších zemí je naprosto nereálná.
  • Typicky se nám hlásí klienti, kteří mají 10-15% open rate a CTR na úrovni statistické chyby.
V tomhle stavu nás většinou klient kontaktuje...

Co uděláme pro zlepšení?

  • Najděte ve firmě parťáka, který to chce dělat správně - to je úplný základ.
  • Uděláme audit toho, co a jak máte nastavené. Máme k tomu více než stobodový checklist. Z něj vypadnou snadno řešitelné úkoly a plán budoucího zlepšování.
  • Potom budeme společně pracovat a po menších krocích se dobereme podstatného zlepšení vašich výsledků. Za rok bude váš e-mailing vypadat o dost jinak.
[ S tímhle týmem můžete pracovat ]

Co nás může zastavit?

  • Neumíme pracovat ve chvíli, kdy nás neposloucháte a děláte si to po svém. Když nám nevěříte a důležitější než výsledek, je seškrtání hodin ve výkazu práce.
  • Bez dat to nepůjde. Pokud nejsou nebo jsou v nepořádku, tak to bude na začátku trochu bolet.
  • Výsledky nejsou přes noc. Je to o chuti experimentovat, dělat A/B testy, vyhodnocovat je a posouvat se stovkou malých krůčků kupředu. Pokud nechcete testovat, nezajímají vás výsledky nebo při prvním neúspěchu hledáte jinou agenturu, tak ani nevolejte.

Spolupracovat s námi není jednoduché, protože jsme nároční a vyžadujeme vaše zapojení. Když se s námi rozhodnete postupovat kroky datové transformace, nekupujete si agenturu, ale individuální přístup, průvodce digitálním prostředím.

Napište nám.

Máme rádi dotazy, protože to znamená, že vás téma zaujalo a chcete se dozvědět víc. Takže neváhejte a zeptejte se na cokoliv chcete.

Nemáme žádné automatické odpovídací systémy, takže se to dostane ke skutečným lidem. :-)

{{errorEmail}}