Spolupráce s Innogy nám umožnila společně realizovat inovativní e‑mailovou kampaň, která přinášela osobní a interaktivní zážitek pro každého uživatele. Níže je přehled našich hlavních činností.
Spolupracovali jsme na plné exekuci e‑mailové kampaně pro Innogy, která obsahovala personalizovaná videa pro každého uživatele. Zaměřili jsme se na vytváření unikátních a osobních zážitků prostřednictvím videí.
Implementovali jsme sofistikovaný systém pro výpočet nejbližší pobočky pro každého uživatele z databáze. Personalizace obsahu zahrnovala informace o místě nejbližší pobočky, což přispělo k relevantnosti kampaně.
Vytvořili jsme strategii pro inovativní využití personalizovaného obsahu v e‑mailové kampani. Každý uživatel tak obdržel zprávu a video, které byly plně přizpůsobeny jeho individuálním potřebám a geografickému umístění.
Sledovali jsme výsledky kampaně a prováděli detailní analýzy interakcí uživatelů s personalizovaným obsahem. Na základě těchto dat jsme navrhovali optimalizace pro dosažení maximálního účinku.
Spolupráce s Innogy na této e‑mailové kampani nám umožnila přinést nový level personalizace a interaktivity do komunikace s uživateli. Byli jsme hrdí na to, že jsme byli schopni vytvořit unikátní zážitky pro každého jednotlivého uživatele, což přispělo k výraznému posílení účinnosti kampaně.