Poskytujeme komplexní analýzu vaší e‑mailové kampaně ze všech hledisek správného e‑mail marketingu.
V analýze se věnujeme například doručitelnosti, technickému nastavení, HTML kódu, zobrazení e‑mailu napříč zařízeními, zákonnými náležitostmi a dalšími tématy.
V průběhu několika let jsme vyvinuli způsob zhodnocení stávajícího stavu e‑mailingu u klientů. Jelikož je e‑mailing dynamicky se rozvíjející segment, tak se i naše analýza postupně vyvíjí. V současné době analyzujeme více než 157 kritérií. Analýza e‑mailové kampaně je skvělý způsob, jak kontinuálně vyhodnocovat změny a nastavovat potřebné procesy a slouží jako výchozí podklad pro přípravu celé strategie e‑mail marketingu.
Zaslaný e‑mail z vašeho ostrého rozesílacího systému na naše testovací adresy, které vám dodáme.
Přístup k základním statistikám (doručitelnost, Open Rates, Click Rates, Conversion Rates apod.). Čím podrobnější data nám dodáte, tím lépe můžeme zhodnotit současný stav. Technicky lze velkou část analýzy udělat i bez přístupu k těmto datům, ale doporučujeme data dodat.
Doručitelnost e‑mailů
První dojem
Design a layout
Call to Action
Copywriting a Typografie
HTML kód
Zobrazení v hlavních e‑mailových klientech
Přístupnost
Angažovanost uživatelů
Opt‑in proces
Opt‑out proces
Personalizace a segmentace
Automatizace
GDPR a zákonné náležitosti
Analytika
Analýza konkurence
Tak se nám ozvěte pomocí kontaktního formuláře níže a kompletní analýzu e‑mailingu vám připravíme na míru.